شرایط بازگشت کالا
شاید یکی از برتری های فروشگاه های حضوری بر فروشگاه های غیر حضوری (اینترنتی) اطمینان خاطر مشتری از صحت کالا پیش از خرید است. مشتری در فروشگاه های حضوری کالای مورد نظر خود را مشاهده میکند و پس از کسب اطمینان از بابت سالم بودن جنس نسبت به خرید آن اقدام میکند. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی چیزی به نام مشاهده جنس پیش از خرید وجود ندارد. از همین رو فروشگاه ریستمارکت این فرصت را به مشتریان خود میدهد که تا ۷ روز پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند.
کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت ۷ روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه ریستمارکت به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت ۷ روزه کالا نمیشوند.
محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا ۷ روز اول قابل برگشت به فروشگاه ریستمارکت است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. ریستمارکت در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از ۷ روز خواهد بود.
شرایط برای ارسال کالا
برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه ریستمارکت حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.
جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (همه روزه به جز روزهای تعطیل) تماس بگیرید و یا به واتساپ ۰9334790383 پیام ارسال نمایید.
پس از پذیرش کالا کارشناسان ریستمارکت حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز میگردد.
شرایط انصراف از خرید
در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا ۷ روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.
هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ریستمارکت باشد، هزینههای ارسال به عهده ریستمارکت است.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، عکس قبض پستی با مهر شرکت پست باید به شماره واتساپ(09334790484) ریستمارکت ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ریستمارکت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست سفارشی استفاده نمایید.
فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روشهای ذکر شده صورت میپذیرد.